Společnost DHL s novým mottem
Napsal admin • Říj 11th, 2010 • Rubrika: DHLSpolečnost DHL, přední poskytovatel expresních a logistických služeb, představuje nové motto: „EXCELLENCE. SIMPLY DELIVERED.“, které vystihuje základní cíle společnosti a kvalitu jejich služeb.
Motto „Excellence. Simply delivered.“ vyjadřuje přístup společnosti DHL k zákazníkům a k jejich potřebám. Pojmenovává způsob práce i současnou obchodní strategii společnosti DHL pro nadcházející léta. Nové motto DHL je globální a bude tedy používáno pro celofiremní komunikaci napříč všemi divizemi společnosti.
„Nové motto je věcné a velmi bezprostředním způsobem tlumočí zákazníkům náš cíl: nejvyšší možnou efektivitu a dokonalou organizaci našich služeb. Vyjadřuje serióznost a profesionalitu, se kterou přistupujeme k potřebám našich zákazníků, a zároveň je ubezpečuje, že snadná dostupnost našich služeb a zákaznicky orientovaný přístup je na vrcholu v žebříčku našich priorit,“ řekl Tomáš Zdražil, Marketing Communication Manager DHL Express (Czech Republic), s.r.o.
V letošním roce oslaví značka DHL 40. výročí svého založení. Za dobu existence společnosti byla vždy její činnost spojena s mottem, které vyjadřovalo její aktuální směřování. V České republice bylo možné se setkat s motty: We keep your promisses (S námi sliby nejsou chyby) a We move the world (Hýbeme světem).
admin je
Email na autora | Všechny články od admin